Spitfire
General
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 16:54, 25 Cze 2007 Temat postu: Bronie żołnierzy i małpoludów |
|
|
Tutaj nie będzie zbyt dużo do powiedzenia, ale będzie trochę tego.
Karabin maszynowy - brroń żołnierzy, i małpoludów-żołnierzy. Niezłe obrażenia na piechotę, strzela seriami, ma mały cooldown.
Pistolet - słabe obrażenia na wszystko, mały zasięg, duży cooldown. Broń inżynierów, mechaników i naukowców, dobry tylko w sytuacjach typu 5 pistoletów na 1 karabin maszynowy.
Snajperka - tylko amerykańska, świetne obrażenia na ludzi, w tym tych w pojazdach, niskie na budynki. Dostępna w koszarach po opracowaniu technologii "Celowniki laserowe" w labie optycznym. Dodatkowo posiada opcję "Amunicja nasenna" dostępną po przebadaniu takiej technologii w labie zbrojeniowym. Usypia jednostki żywe poza pojazdami i budynkami na ok. 10 sekund. Nie można uśpionych postaci leczyć. B. duży zasięg, wolnostrzelny.
Moździerz - arabski, średnia prędkość strzelania, obrażenia rozpryskowe, duże obrażenia na wszystkie jednostki, dostępny w arabskich koszarach po opr. technologii "moździerz" w arabskim labie zbrojeniowym. Kara do prędkości 2. Trochę niecelny na por. się jednostki
Bazooka - Rosyjska - duże obrażenia na pojazdy i piechotę, +10 punktów zbroi i kara 3 do prędkości. Obrażenia na sporym obszarze, opracowujesz w lab. zbrojeniowym technologię "Bazooka". Dodatkowe technologie:
amunicja spowalniająca: opracować w lab. czasoprzestrzennym. Spowalnia na kilka sekund jednostki na danym obszarze.
amunicja teleportująca - przenosi pojazdy i jednostki żywe poza budynkami w kierunku przeciwnym niż miejsce trafienia pocisku. Opracować w lab. czasoprzestrzennym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|