Spitfire
General
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14:42, 19 Maj 2007 Temat postu: Profesje ludzi |
|
|
W Original War są 4 podstawowe profesje dla ludzi:
1) Żołnierz - ma karabin maszynowy i 5 punktów do obrony dawanych przez tarczę. Nie jest spowolniony bronią.
2) Inżynier - może stawiać budynki, naprawiać je, przejmować budynki wroga oraz zbierać surowce (skrzynie, ropa naftowa, syberyt). Uzbrojony w pistolet.
3) Mechanik - może budować pojazdy, obsługiwać je, a w wypadku pojazdów zdalnie sterowanych również je kontrolować. Uzbrojony w pistolet.
4) Naukowiec - może opracowywać technologie, leczyć jednostki, oswajać małpoludy. W wypadku naukowców rosyjskich możliwy jest hack (przejęcie) pojazdów komputerowych wroga oraz ostawienie wyjścia z teleportu. Naukowiec arabski może skazić złoże syberytu (ginąc przy tym).
Profesja dodatkowe:
1) Snajper - profesja amerykańska dostępna (jak inne) w koszarach. Broń - karabin snajperski. Zabójczy przeciw wszelkim ludziom nie znajdującym się w budynkach. Może zabić kierowcępojazdu bez jego zbytniego uszkodzenia. Ma duże pole widzenia.
2) Bazookarz - profesja rosyjska. Wystrzeliwuje rakiety z bazooki. Nie jest bardzo celny, zadaje duże obrażenia pojazdom i budynkom, ludziom mniejsze. Ma 10 punktów tarczy, kara do prędkości ruchu 3.
3) Moździerznik - profesja arabska. Wystrzeliwuje granaty moździerzowe. Zadaje dobre obrażenia wszystkim budynkom, pojazdom i ludziom. Niezbyt celny na ruchliwe jednostki, ale za to zadaje obrażenia na sporym obszarze. 5 punktów tarczy, 2 punkty kary do prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|