Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum O klanie "Zakon Jedi" grającym w Hidden Dangerous 2 Strona Główna
->
Bronie, profesje, pojazdy i technologie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spitfire
Wysłany: Pon 16:54, 25 Cze 2007
Temat postu: Bronie żołnierzy i małpoludów
Tutaj nie będzie zbyt dużo do powiedzenia, ale będzie trochę tego.
Karabin maszynowy - brroń żołnierzy, i małpoludów-żołnierzy. Niezłe obrażenia na piechotę, strzela seriami, ma mały cooldown.
Pistolet - słabe obrażenia na wszystko, mały zasięg, duży cooldown. Broń inżynierów, mechaników i naukowców, dobry tylko w sytuacjach typu 5 pistoletów na 1 karabin maszynowy.
Snajperka - tylko amerykańska, świetne obrażenia na ludzi, w tym tych w pojazdach, niskie na budynki. Dostępna w koszarach po opracowaniu technologii "Celowniki laserowe" w labie optycznym. Dodatkowo posiada opcję "Amunicja nasenna" dostępną po przebadaniu takiej technologii w labie zbrojeniowym. Usypia jednostki żywe poza pojazdami i budynkami na ok. 10 sekund. Nie można uśpionych postaci leczyć. B. duży zasięg, wolnostrzelny.
Moździerz - arabski, średnia prędkość strzelania, obrażenia rozpryskowe, duże obrażenia na wszystkie jednostki, dostępny w arabskich koszarach po opr. technologii "moździerz" w arabskim labie zbrojeniowym. Kara do prędkości 2. Trochę niecelny na por. się jednostki
Bazooka - Rosyjska - duże obrażenia na pojazdy i piechotę, +10 punktów zbroi i kara 3 do prędkości. Obrażenia na sporym obszarze, opracowujesz w lab. zbrojeniowym technologię "Bazooka". Dodatkowe technologie:
amunicja spowalniająca: opracować w lab. czasoprzestrzennym. Spowalnia na kilka sekund jednostki na danym obszarze.
amunicja teleportująca - przenosi pojazdy i jednostki żywe poza budynkami w kierunku przeciwnym niż miejsce trafienia pocisku. Opracować w lab. czasoprzestrzennym.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group || Designed by
Port-All.Com
||
Regulamin