Autor Wiadomość
Spitfire
PostWysłany: Pon 16:54, 25 Cze 2007    Temat postu: Bronie żołnierzy i małpoludów

Tutaj nie będzie zbyt dużo do powiedzenia, ale będzie trochę tego.

Karabin maszynowy - brroń żołnierzy, i małpoludów-żołnierzy. Niezłe obrażenia na piechotę, strzela seriami, ma mały cooldown.

Pistolet - słabe obrażenia na wszystko, mały zasięg, duży cooldown. Broń inżynierów, mechaników i naukowców, dobry tylko w sytuacjach typu 5 pistoletów na 1 karabin maszynowy.

Snajperka - tylko amerykańska, świetne obrażenia na ludzi, w tym tych w pojazdach, niskie na budynki. Dostępna w koszarach po opracowaniu technologii "Celowniki laserowe" w labie optycznym. Dodatkowo posiada opcję "Amunicja nasenna" dostępną po przebadaniu takiej technologii w labie zbrojeniowym. Usypia jednostki żywe poza pojazdami i budynkami na ok. 10 sekund. Nie można uśpionych postaci leczyć. B. duży zasięg, wolnostrzelny.

Moździerz - arabski, średnia prędkość strzelania, obrażenia rozpryskowe, duże obrażenia na wszystkie jednostki, dostępny w arabskich koszarach po opr. technologii "moździerz" w arabskim labie zbrojeniowym. Kara do prędkości 2. Trochę niecelny na por. się jednostki

Bazooka - Rosyjska - duże obrażenia na pojazdy i piechotę, +10 punktów zbroi i kara 3 do prędkości. Obrażenia na sporym obszarze, opracowujesz w lab. zbrojeniowym technologię "Bazooka". Dodatkowe technologie:
amunicja spowalniająca: opracować w lab. czasoprzestrzennym. Spowalnia na kilka sekund jednostki na danym obszarze.
amunicja teleportująca - przenosi pojazdy i jednostki żywe poza budynkami w kierunku przeciwnym niż miejsce trafienia pocisku. Opracować w lab. czasoprzestrzennym.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group